Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Informacje

Obiady

 

Zapisu na obiady dokonuje się poprzez wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIOWEJ, którą w dniu 1 września 2022r wychowawcy klas przekażą rodzicom/opiekunom. Zapisy na obiady odbywają się na początku i w trakcie roku szkolnego (karty do pobrania na stronie szkoły). Złożone Karty zgłoszenia muszą być kompletne (jeśli jest karta Rodzina 3+ bądź N+ dołączone ksero karty- brak załączonego ksera skutkuje naliczaniem pełnej stawki do momentu dostarczenia  dokumentu)

 

Osoby, które mają nieuregulowane należności za obiady (rok szkolny 2021/2022 itp.), nie mają możliwości zapisu na obiady w roku szkolnym 2022/2023 do momentu uregulowania zaległości.

 

Konto do wpłat za obiady

W szkole funkcjonuje oddzielny rachunek, na który należy wpłacać pieniądze tylko za obiady dzieci.

 

59 8001 0005 2001 0001 4515 0003

 

W tytule przelewu należy wpisać: Imię i Nazwisko dziecka, klasa oraz miesiąc za który opłata jest wnoszona  (proszę pilnować kwoty wpłat jak również zgłoszonych odliczeń)

Uprawnieni do korzystania z programu R3+ wpłacają 50% opłaty miesięcznej i podają numer i datę ważności karty.

Uprawnieni do korzystania z programu N+ wpłacają 1zł miesięcznie

 

Wpłat za obiady należy dokonywać w terminie  do 10-go dnia każdego miesiąca żywienia czyli  z „góry” 

W przypadku nieobecności dziecka prosimy o zgłaszanie tego faktu do godziny 8:30 (7.00 oddział przedszkolny) danego dnia (poprzez e-dziennik wiadomość proszę kierować do p. Anny Szczęsnej lub na e-mail : intendent.sp3@vp.pl, sp3@oswiata-otwock.pl, wtedy przy wpłacie za kolejny miesiąc rodzic może odliczyć kwotę za zgłoszoną nieobecność dziecka od kwoty za następny miesiąc  (liczba dni x 4,5zł )

 

Opłaty za obiady

2022/2023

 

Stawka za obiad od 1 października wynosi 5zł

Dla oddziału przedszkolnego dodatkowo śniadanie 3zł podwieczorek 2zł

wrzesień obiady 4,5zł

klasa 0 dodatkowo  śniadanie-2zł  podwieczorek-2zł

 

Kwota przekazana na konto szkoły musi być zgodna z kwotą wskazaną.
Szkoła nie stosuje umorzeń, a każda zaległość jest egzekwowana od osoby zalegającej z opłatą.
Ustalenia wysokości wpłaty można dokonać drogą mailową wysyłając zapytanie na adres intendent.sp3@vp.pl (w temacie proszę wpisać nazwisko dziecka i klasę) lub przez dziennik elektroniczny.

Wpłata za obiady we  wrześniu do 10 września !!!

 

Szczegółowe informacje dotyczące opłat za dany miesiąć w zakładce OPŁATY

Data dodania: 2022-03-12 22:08:14
Data edycji: 2022-09-28 16:04:17
Ilość wyświetleń: 364

Konkursy

Najnowsze konkursy
Więcej informacji

Dokumenty do pobrania

Dokumenty dotyczące zwalniania uczniów z zajęć edukacyjnych
Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej