Zimowa przerwa świąteczna 23 - 31 grudnia 2024r. Dni wolne od zajęć dydaktycznych 2 i 3 styczeń 2025r.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Oferta

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 3 im Tomasza Morusa w Otwocku zaprasza do składania ofert  na  zakup oraz dostawę  artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przez okres 6 miesięcy tj. od 03 stycznia 2022r. do 30 czerwca 2022r. 

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach całego zamówienia. 

Opis zamówienia składa się z następujących części:


Część A - Mięso i wędliny
Część B – Artykuły spożywcze
Część C - Ryby
Część D - Mrożonki
Część E - Pieczywo
Część F – Artykuły nabiałowe
Część G – Jaja
Część H – Warzywa i owoce
Część I – Wyroby garmażeryjne

Dostarczone artykuły powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia
oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. 


Dostarczone produkty żywnościowe powinny posiadać następujące wymogi jakościowe:         

1) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna,
2) smak i zapach  charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków, zapachów
3) brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni, torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. 


Przedmiot umowy będzie dostarczany w opakowaniach zbiorczych, odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy.


  1. Warunki realizacji zamówienia

 

Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie od 03.01.2022r do dnia 30.06.2022r.         Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony najpóźniej do 2-óch  dni od  złożenia zamówienia  do godziny 8.00.

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

Kryterium wyboru oferty jest najkorzystniejsza oferta  za daną część lub w przypadku ofert całościowych za całe zamówienie. Pod uwagę brana jest jakość  i cena produktu .

  • Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  • Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Realizacja zamówienia : od 03.01.2022r. do 30.06.2022r.
  • Dostawy do Zamawiającego Wykonawca ma realizować własnym środkiem transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego: telefon, e-mail, pismo.
  • Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  • Oferent może złożyć tylko jedna ofertę – na całe zamówienie lub na wybrane części.
  1. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

  1. Formularz oferty – załącznik 1 
  2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo- ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik 2 (części od A- I )
  3. Na załączonym formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
    za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. Należy podać cenę jednostkową za daną część lub cenę całego zamówienia.
  4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  5. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym cena dostawy na miejsce – SP3 w Otwocku
  6. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich
  1. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

Osobą wskazaną do kontaktu jest p. Anna Szczęsna – intendent w Szkole Podstawowej nr 3 im. Tomasza Morusa w Otwocku  w godzinach pracy tj. poniedziałek-piątek  w godz7.00-15.00,  pod numerem telefonu  22 788 64 61 (sekretariat)  oraz e-mail: intendent.sp3@vp.pl, sp3@oswiata-otwock.pl

  1. Miejsce, termin oraz sposoby składania ofert:

Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.                                                                                                                     

 Ofertę należy złożyć do dnia 17 grudnia 2021r. do godz. 12.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Tomasza Morusa  ul. Tadeusza  Kościuszki 28 05-408 Otwock bądź przesłać na e-mail szkolny:sp3@oswiata-otwock.pl

Ofertę cenową należy złożyć w  zaklejonej kopercie z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów żywnościowych” w wybrany sposób:            osobiście                                                                                                                                           

  - listownie (decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu)                                                   

  - elektronicznie ( e-mail: sp3@oswiata-otwock.pl)                                                                                                                                                                          

  1. Miejsce, termin i tryb rozpatrzenia ofert:
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 grudnia 2021 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego
    w Szkole Podstawowej nr 3 im. Tomasza Morusa ul. Tadeusza Kościuszki 28 05-408 Otwock                  
  2. Zamawiający po otwarciu ofert zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Oferentów o dodatkowe  wyjaśnienia w przedmiocie złożonych ofert..

Informacje o formalnościach

  1. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi wybranego Oferenta w ciągu 7 dni od dnia otwarcia i rozstrzygnięcia postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.




Załączniki:

1.Formularz oferty 

2.Formularze cenowe z podziałem na części:
A - Mięso i wędliny,
B - Artykuły spożywcze,
C - Ryby ,
D - Mrożonki ,
E - Pieczywo,
F - Artykuły nabiałowe,
G - Jaja,
H - Warzywa i owoce,
I - Wyroby garmażeryjne                  

  1. Wzór umowy

Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Szkoła Podstawowa nr 3 w Otwocku. Adres do korespondencji: ul. Tadeusza Kościuszki 28 05-400 Otwock  telefon: 22 788 64 61  e-mail: sp3@oswiata-otwock.pl
  2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych bozena@kancelaria-bmp.pl
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
  4. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Oferta

Wzór umowy na dostawę produktów spożywczych SP3 Otwock 2021-2022.doc

Formularz cenowy F artykuły nabiałowe

Formularz cenowy E pieczywo

Formularz cenowy G jaja

Formularz cenowy D mrożonki

Formularz cenowy I wyroby garmazeryjne

Formularz cenowy A mięso i wędliny

Formularz cenowy B artykuły spożywcze

Formularz cenowy C ryby

Formularz cenowy H warzywa i owoce

Data dodania: 2021-12-08 12:25:52
Data edycji: 2021-12-09 09:38:17
Ilość wyświetleń: 502

Konkursy

Najnowsze konkursy
Więcej informacji

Dokumenty do pobrania

Dokumenty dotyczące zwalniania uczniów z zajęć edukacyjnych
Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej